søndag den 29. oktober 2017

Efterår du er så smuk

Jeg er heldigvis ikke den eneste der syntes om efterårs farverne i haven, på gode dage hvor vejret nogenlunde arter sig kan pigene godt lokkes med ud i haven, og det ender jo altid med at de hygger sig.

En dag i sidste uge hvor en veninde var på besøg, lokkede jeg dem med i haven, det bliver bare en tak mere hyggelig når der er selskab. Jeg er så stjerne lykkelig for at Filippa har gode veninder der gider med hjem og lege. Livet er ikke altid let for et meget sensitiv barn, men det at have nogle gode venner gør bare tingene 100 gange lettere.


Pyt med at jeg ikke fik lavet så meget den dag, vi havde det skønt, og jeg fik taget nogle billeder de må få til evig minde om hinanden.


4 kommentarer:

  1. Heldigvis har din datter veninder som hun kan lege og hygge med. Og det der hygge gik god kan jeg se paa billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. De stor hygger når de er sammen de to :-)

      Slet
  2. Dejligt indlæg, der oser af glad efterårshavehygge :-)
    Jeg håber I får mange flere udedage den kommende tid. Her i Ebeltoft stråler solen i hvert fald fra en skyfri himmel og vandstanden er for nedadgående.
    Mange hilsener, Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jo været helt vild fantastisk vejr i dag, desværre var vi ikke rigtig hjemme før sidst på eftermiddagen, jeg krydser fingere for at vejret holder til weekenden.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...