lørdag den 17. juni 2017

Bryllupsfotografering i haven

 I dag var det bare lidt mere festlig i haven end normalt, da vi havde besøg af et smuk brudepar med fotograf og venner og hjælper.
Jeg tog billeder behind the scenes, og det var faktisk temmelig sjovt at have fokus på lidt andet en blomster.
Uden at udlevere for meget så kommer der her lidt af de billeder jeg tog i dag, er det ikke bare smukt.



Så bliver det vist ikke mere romantisk, det var skønt med liv i haven.
God weekend til jer bag skærmen, vejret bliver godt i morgen.


10 kommentarer:

  1. Ih hvor smukt og sikke skønne billeder. Fotos i haven giver romantik og personlighed

    SvarSlet
  2. Oh so lovely to have this in your garden!

    SvarSlet
  3. Både smukt og meget romantisk. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bare så romantisk, jeg håber virkelig andre får lyst til at gøre det samme her i haven, det er så smukt.

      Slet
  4. Helt underbara bilder...
    Ja alltid lika kul att kika in till dig!
    Sommarkram från Titti

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak det er jeg glad for at du syntes, skønt med sådan en kommentar

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...