torsdag den 25. maj 2017

Skal du med til Haveshow

Lige nu løber det store RHS Chelsea flower show af stablen i England, og nøj hvor har jeg længe ønsket mig en billet, og en tur over til dette store haveshow. Tænk at man kan samle alt fra special klupper, til de dygtige plante producenter og havedesigner, lækkert design til udelivet, skønne planter, og alt derimellem bare på et sted, jeg kan godt forstå Englænderne syntes det er en fest.

Derfor blev jeg også så stjerne lykkelig da vores egen lille Danske Haveselskab meldte ud at de var igang med at lave et ligende Dansk haveshow. Der var gang i de helt store armbevægelser helt fra starten af, og haveselskabet har virkelig satset stort for at alle os have interesseret i Danmark også skal have vores egen super havefest.



Jeg syntes det er lykkes for dem, og programmet ser virkelig spændende ud. Udover at det bliver en fest, hvor alt inden for haveplanter og havepynt er samlet, så sker der virkelig mange spændende ting i løbet af ugen.


Programmet for Cph Garden bliver et overflødighedshorn af haveoplevelser med en bred vifte af store og mindre foredrag, workshops, demonstrationer og spændende indslag. Der er noget for enhver smag og interesse. De forskellige aktiviteter vil være fordelt over hele pladsen mellem værksteder, scene, tale teltet, medlemstelt og Haveselskabets egen stand. Hvor nøjagtig aktiviteterne finder sted, vil du kunne se i Cph Garden avisen, som alle besøgende får udleveret ved indgangen. Se hele programmet her
Jeg er meget spændt på at se de 8 showhaver, dem kan du løse meget mere om her

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften til det her show. Haveselskabet har skabt rammerne, og jeg kan sige at der er lagt op til en fest, både for dem der er til store haver og havedesign, til dem der har en lille altan, og for dem der har en stor specialviden inden for en snæver plante gruppe. 
Men der bliver altså ingen fest hvis vi ikke deltager, det er os der skal være med til at vise at vi også i Danmark kan samles på tværs af interesser, gensidig inspirerer hinanden, og sammen skabe det nogen kalder havefolkets Roskildefestival. Jeg håber virkelig vi ses, og hvis du ser mig og jeg ikke ser dig, så prik mig lige på skulderen så bliver jeg så glad.
Billetterne kan købes på Havesleskabets hjemmeside lige her Du sparer 125 kr hvis du er medlem, og lige nu får du en lækker håndkrem med i købet.



4 kommentarer:

  1. Jeg har billet il onsdagen, har mrldt mig som frivillig torsdag, fredag og lørdag. Regner med at tage carsten med derind om søndagen...så jeg gør hvad jeg ksn for at det bliver en succes. Beklager tastefejl, skriver på ipad.

    SvarSlet
    Svar
    1. jaa det kan være vi ses derinde så, jeg vil kigge efter dig.

      Slet
  2. Jeg har også billet til onsdag - og jeg glæder mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, jeg tror det bliver rigtig godt onsdag, det passede bare desværre ikke så godt ind i mine planer, så jeg kommer først fredag-lørdag

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...