søndag den 4. december 2016

julestemning i gårdspladsen

 Lige ved vores indgang har jeg lavet en lille hyggelig opstilling med nogle af mine yndlings ting, mit nye bålsted, en hjemmelavet krans, og et juletræ vi har hentet i marken. jeg kan slet ikke undgå at komme i julestemning når jeg kommer hjem til sådan en gang hygge, det øger blodtilstrømningen til hjernen med det samme og humøret stiger.
I dag er det 2. søndag i advent, manden har været på jagt hele dagen, og jeg har gjort lidt ekstra ud af hyggen.












6 kommentarer:

  1. Hyggeligt! Jeg får da lyst til at sætte vores bålfad på gårdspladsen og tænde et lille bål når vi venter gæster :-) Tak for ideen!
    God ny uge til jer!
    Kh Nana

    SvarSlet
  2. Hyggeligt ser der helt sikkert ud og god ide med bålfadet.

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig velkomst. Rigtig hyggeligt.

    Julehilsen Anette

    SvarSlet
  4. ØJ hvor er det hyggeligt. Så mangler du bare lidt julesne.

    SvarSlet
  5. Hvor hyggeligt- og rart at komme hjem til noget pænt og dejligt her i den mørke tid... som altid tak for inspirationen- der er desværre ikke nået at komme gran og fyr i krukkerne ved min fordør endnu :-)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud ❤
    Ja det er dejligt at komme hjem til noget hyggeligt..
    Rigtig god aften
    KH.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...