fredag den 23. december 2016

Glædelig jul



Jeg vil her dagen før dagen ønske alle jer kære læser en glædelig jul

Jeg ville gerne have vidst nogle skønne jule billeder fra haven, men det er altså lidt gråt og kedeligt derude lige nu, så jeg har i stedet taget billeder af lidt af det vi har brugt tid på her i december. Der er rigtig meget vi ikke har nået her i december, men der er også en del ting vi har nået, og nu har dagen før dagen er vi helt klar til i morgen. Vi holder juleaften hos mine forældre, og vi bliver 16 i år, i morgen kommer Leifs lillebror der bor i Rusland hjem, det bliver dejligt at se ham igen, og få familien samlet.
Vi har drukket mere end kop kakao her i december, ja nok lidt for mange kopper hvis jeg skal være helt ærlig. Vi har fået bagt småkager, og de her brunkager har vi virkelig hygget os med at lave. Juletræet er på plads, og Filippa kom nogenlunde tidlig i seng her til aften, så håber vi hun klarer presset i morgen.
Glædelig jul alle sammen








8 kommentarer:

  1. Oh wow, hvad er de fine.... God Jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  2. Det ser så skønt ud, også god jul til jer 😘, kh Margit

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud. Rigtig glædelig jul til jer.

    Julehilsen Anette

    SvarSlet
  4. Merry Christmas. And, Happy New Year.

    I wish You all the best.
    Greeting and hug.

    From Japan, ruma ❃

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you and Merry Christmas to you

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...