onsdag den 23. april 2014

Slank, sund og sprængfyldt med energi...



Jeg har fundet trænings tøjet frem, støvet skoene af og tømt køkken skabene for sukke...
Jeg har nemmelig fået et tilbud jeg ikke kunne afslå, et tilbud om at blive
slank, sund og sprængfyldt med energi
De sidst år er der lige så stille sneget sig flere og flere kilo på rundt omkring på kroppen, først kom de for mange af os næsten obligatoriske graviditets kilo. Jeg stoppede bare ikke der, min vægt fortsatte opad, undskyldninger ja dem kan jeg finde mange af, men dem kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget nu.
Den sidste tid har jeg taget tilløb, startet lidt op på nogle halvhjertet forsøg, som lige så hurtig er blevet droppet. Jeg har tænkt meget over hvad der skulle til for at jeg med en sukker trang der er lige så stærk som en næsehorn og en rygrad lige så slap som en regnorm, kan ændre min kost og livsstil.
Jeg er kommet frem til at jeg ikke kan klare det alene, jeg har brug for jeres hjælp. Jeg bliver nød til at binde mig selv op på at dele mit forløb men jer, både opture og nedture, lækre opskrifter og gode fif.  Jeg håber så rigtig meget at i vil smide et på opmuntrende hep hep... engang imellemdet, for det vil virkelig gøre mig glad.
Jeg har lavet en aftale med Lowcarb.dk om at jeg følger deres 6 ugers online forløb, et forløb hvor jeg hver uge modtager nødvendige redskabet til at bryde de dårlige vaner og skabe sundere alternativer.
Det lyder som et rigtig spændende program Tatjana har strikket sammen, jeg glæder mig meget til at starte op, og jeg skal nok fortælle meget mere om det senere.

Har du lyst til at vide mere om hendes onlineforløb, om LCHF mad eller finde lækre opskrifter, så kan du læse mere her på Lowcarb.dk 



14 kommentarer:

  1. Spændende, glæder mig til at følge dine resultater :)

    SvarSlet
  2. Spennende! Vil klart se om jeg kan blive inspireret - syntes jeg kan nikke gjenkjennende det tilomtrent alle punkter;o

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ja det kunne jo være rigtig fint hvis jeg kunne give inspiration videre. Jeg lover at dele nogle af mine guldkorn hen af vejen

      Slet
  3. Hep Hep... burde følge med dig og besøge hendes forløb med det samme!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak tak søde du, ja det kunne jo være super hvis du også hoppede med på vognen, så kunne vi virkelig støtte hinanden

      Slet
  4. Jeg ønsker dig en masse held og lykke, og glæder mig til at følge dig. I påsken blev manden og jeg enige om, at NU skal det være: vi skal spise sundere og droppe en stor del af alt det sukkerstads vi fylder i os. Så i denne uge har vi bl.a. erstattet pasta og ris med kål og squash, så jeg har levet relativt low carb. Og jeg sagde pænt nej til en is i går aftes, men havde det jo så skønt efter en times træning med en kollega - dét ville jeg ikke ødelægge :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for opbakningen det er jeg rigtig glad for. Sejt at du takke nej til is, ja det er jo netop lidt dumt at ødelægge det når nu man lige har trænet.

      Slet
  5. Også et hep hep her fra mig.. Her går jeg og skæver til løbeskoene der har holdt pause alt alt for længe..men på mandag går det løs - med begynder i program i løbeklubben, sammen med en god veninde ;0)
    Glæder mig til at læse med hos dig om dit forløb - godt gået..

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for opbakningen, det er jeg rigtig glad for, og jeg glæder mig til at dele mit forløb med jer.
      Hep hep til dig og løbe programmet også

      Slet
  6. Hep hep hep ... dejligt for dig.... :) jeg glæder mig til at følge din vej og holde dig lidt op på det, hvis du sku få brug for det... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, det er jeg rigtig glad for og mon ikke der kommer et tidspunkt hvor jeg godt kunne bruge lidt ekstra opbakning. God weekend

      Slet
  7. Hvor lyder det spændende. Jeg håber det lykkes, og jeg hepper sikkert på dig!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hepper HELT sikkert på dig, skulle der selvfølgelig stå ;o)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...