torsdag den 17. april 2014

Motorik, nye bukser og hænge numse

Lige nede bag ved Filippas legehuset har Leif lavet en motorikbane af træstupper og fældet træ stammer. Filippa er vild med at hoppe rundt på banen og mit pædagog hjerte bliver så glad..

jeg har for lidt tid siden syet nye bukser til Filippa model Chris, jeg er vild med modellen, jeg syntes de er fine og forholdsvis nemme at sy. Filippa derimod er ikke helt af samme mening, hun syntes hænge numse er TRÆLS og slet ikke smart. Det ærger mig lidt for her var det jo lidt nem at udvide garderoben uden at det kostede en formue. Jeg må vidst til at se mig om efter en ny god model uden hænge numse og til samme slags stof, for stive stoffer det bryder damen sig helleer ikke så godt om.

I går sidst på dagen skete der dog ingen ting, der kom ikke høje protester fra badeværelset da jeg endnu engang, måske for 10. gang, lige prøvede at lægge dem frem sammen med det andet tøj hun skulle tage på. Så nu håber jeg og krydser finger for at hun alligevel har accepteret dem, for jeg syntes altså de er vildt seje til hende....



Lige nede bag ved Filippas legehuset har Leif lavet en motorikbane af træstupper og fællet træ stammer. Filippa er vild med at hoppe rundt på banen og pædagog mor syntes


2 kommentarer:

  1. De er da lækre - hvor er hun fin.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hvor er den bane bare fed! Og når den er der kan man da lige tage en tur:-) vi andre burde balancere med :-) synes hun ikke om "posebukser" i samme stof, for de er nu også nemme at lave :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...