søndag den 20. april 2014

Så kom påske haren også forbi her

Påskeharen kom lidt sent i år, men godt at den lige nåede det.
Vi har et smukt paradis æbletræet som står ude foran vinduet til spisestuen, og jeg nåede lige at få det pyntet i morges inden Filippa vågnede. Hun huskede ikke traditionen fra sidste år, så overraskelsen var stor da hun ved morgenbordet pludselig fik øje på træet.
Filippa går rigtig meget op i bogstaver for tiden, og spørger konstant hvad ordet starter med, så jeg havde gemt æg lavet et lille bogstav skattekort. Hun syntes det var super sjovt og styrtede rundt i haven for at samle æg, helt perfekt var det at vi til sidst fandt hare spor i køkkenhaven. Så nu tror hun lige så meget på påske haren som hun tror på julemanden, spændende hvor lang tid det holder...





2 kommentarer:

  1. Super smart ide en kæmpe arbejde med alle de æg

    SvarSlet
  2. Det var da perfekt at der lige kom en ægte hare forbi, og god ide med bogstaverne :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...