søndag den 2. december 2012

søndag, sne og gaver

I dag vågnede vi op til denne vinters første sne, det var et fint syn der ventede os ude i haven. Jeg elsker sne, og jeg er ikke en af dem der bliver træt af det efter nogle måneder. Jeg ved godt at det besværliggør mange ting, men når man nu bor i et land med slus og sjap, regn og blæver, ja så er sne altså at fortrække, og gerne marts ud hvis i spørger mig.

Mormor har været så fantastisk sød at brodere julekalender i år, og hun har leveret den med fine søndags pakker. Vi har selv været med til at vælge hvilken en vi ville have, og valget faldt på en model af Eva Rosenstand, hende der også har lavet de fine årstids træer som ses flere steder rundt omkring i blogland.
Jeg har selv suppleret op med flere pakker, faktisk snød vi lidt og tog en af søndags pakkerne i går, så i dag gemte sig en Pocahontas DVD fra husnissen.
Formiddagen gik på kælkebakken, nu er hun endelig blevet stor nok til selv at styre slæden, hun er så sej og hun grinte næsten uafbrudt de to timer vi var på bakken.
Eftermiddagen gik med lidt mere sne, Pocahontas film, varm kakao og ja vasketøj og støvsuger....

Jeg håber sneen bliver liggende og jeg håber at i alle får en skøn uge







10 kommentarer:

  1. Skønne billeder - det øverste med æblepigens legehus ligner næsten Bamses bare i en rød version og uden fald-ned-skorstenen ;-)

    Her har vi også været ude at lege i sneen og nydt varmen indenfor og adventsgaverne, som er blevet flittigt brugt. Mine unger får nemlig adventsgaver og ikke pakkegaver, da jeg jo har tre børn = en større udskrivning, så heller lidt men godt ;-) Det er virkelig en fin kalender, din mor har broderet, men nu kan jeg også godt lide korsstingsbroderier og specielt Eva Rosenstand og Håndarbejdets Fremme har mange fine motiver.

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig stemning som lyser ud af billederne :-)

    Super flot pakkekalender, jeg havde også en som barn som min farmor havde broderet til mig :-)

    SvarSlet
  3. Hyggelig søndag lyder det til.:) Og sikke en fin julekalender..

    SvarSlet
  4. Ser virkelig hyggelig ud, og holdfast en fin julekalender:-)

    SvarSlet
  5. Hun er så sød, den lille :) Og sikke en fin indpakning gaven kom i :)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne og glade billeder :)

    SvarSlet
  7. Racing kids- står der på huen- det passer da supergodt til hende den lille fartbølle :-)

    SvarSlet
  8. SKønne billeder! :)
    Jeg er også en af dem der ser positivt på sne.. Ja alting bliver da lidt mere besværligt, men det er så hyggeligt, og spild af tid og energi at gå og brokke sig over det :)

    SvarSlet
  9. Sikke nogle dejlige billeder, hvor er de bare flotte!
    Kh. Louise
    (Hvis du har lyst, kan du kigge forbi min blog, har lige sendt en hjemmelavet give away afsted:0)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...