onsdag den 12. december 2012

Fine ophæng i kork


De fineste kork ophæng kom med posten idag, og de måtte selvfølgelig straks op at hænge. faktisk var min postkasse frossen, men jeg kunne skimte et brev fint pyntet med tape, og heldigvis kunne jeg lige få fingerene ind og hapse brevet. Hvad der ellers var i postkassen af reklame og andre kedelige ting må forblive i postkassen natten over.
Det er Marie der laver dem og heldigvis var hun frisk på en byttehandel. Marie har en blog der hedder Luft under vingerne, og hvis du ikke kender den, vil jeg anbefale at du kigger forbi for hun laver så mange fine ting.

For noget tid siden fandt jeg 12 små broderier, et til hver måned. Denne måneds broderi er kommer i ramme, den er så jule fin syntes jeg.

Æblepigen elsker at krea hygge, hun har sit egen lille tegne hjørne i spisestuen som hun søger straks hun kommer hjem. Lykken var stor den morgen da nissen havde puttet tape i strømpen, ikke mindst for mor, for nu kan vi krea hygge med hver vores tape.


Til denne jul har jeg købt en stor julestjerne, det er en starlightz, den er håndlavet i Indien og det er virkelig fint arbejde. Den hænger i min havedør, og ser så fantastisk fin ud når sollyset skinder ind igennem den, men den ser mindst lige så fin om aftenen med lys i, med den mørke vinter himmel i baggrunden.

9 kommentarer:

  1. Synes ophængene er super fine... Også din stjerne er virkeligt flot og detaljeret... :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har også et ophæng i kork, som jeg købte på kunstakademiet - det er ret skægt at kort lige pludselig kan være flot og trendy :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine :)

    Og hvor hyggeligt med et krea gal barn, håber også Emil snart viser interesse :)

    Kig evt forbi min give away :)

    Maria

    SvarSlet
  4. Tusind tak for de søde ord Jeannett, det varmer virkelig. Og tak for byttehandlen, hvor er det bare hyggeligt at tilføje lidt nyt på den måde. Jeg har modtaget hjertet i dag, og det pynter fint herhjemme :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er helt enig- Maries korkophæng er superfine:-) 2013 byder helt sikkert på MEGET mere kork...

    SvarSlet
  6. det hele ser bare sååå hyggeligt ud! :)

    SvarSlet
  7. Åååh hvor jeg elsker billed nr 1 .
    Det gav da lidt inspiration til næste år.
    i år har jeg valgt at lave lidt julepynt i hækling og strik.
    måske skulle jeg fokusere på de friske farver til næste år :)
    tak for inspirationen ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...