søndag den 15. november 2015

Bruun's jule have

Vi har taget et kæmpe skridt nærmere julestemningen i denne weekend, først var vi til julemarked lørdag, og søndagen er gået først herhjemme med at gøre haven vinter og juler klar efter bedste evne, og derefter et besøg hos Bruun's jule have for yderlige inspiration.
Dem der følger Bruun's have på bloggen (hvis ikke så er hermed en anbefaling) ved at Margit er super dygtig til at pynte op, lave dekorationer og kranse, hun lægger ofte billeder ud på bloggen af alle sine smukke kreationer, og dem var der virkelig mange af i år i julehaven. Desvære drillede mit kamera i dag, så jeg måtte nøjes med at tage billeder med min telefon, ikke helt tilfredsstillende når nu jeg havde glædet mig til at knipse løs hele eftermiddagen.
I skal ikke snydes for billeder, så her komme nogle af de billeder jeg har taget med min telefon, jeg beklager kvaliteten. jeg tror nu nok sagtens i kan få et indtryk af stemingen, og hvor smukt der var pyntet op i haven.

I morgen udkommer bladet Isabella der kan i læse mere om Bruun's julehave fra sidste år, og den. 20-21 november er haven åben igen, hvis i ikke nåede forbi denne weekend kan det stadig nås, det kan virkelig anbefales.







 Nogen syntes godt om æbleskiverne











 Filippa var lidt imponeret over at julemanden havde taget et bad lige her midt i haven


4 kommentarer:

  1. Godaften Jeannett.Jeg er kun lidt misundelig på dit skønne besøg i Margits skønne julehave.
    Følger jo også hendes dejlige blog.Og hun er bare suveræn til at pynte op.
    Og dine billeder er da fine.Skal helt sikkert købe Isabellas i morgen.
    Jeg viser alle mine smukke græsser og alunrod.................for der er jo ikke så meget der blomstre mere.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  2. Ih hvor fin en have- så meget at kigge på- og så hyggeligt at julemanden er ved at være klar til sit arbejde :-)

    SvarSlet
  3. Sikken overdådighed af pynt og lækkerier i den Brune Have - tak fordi du deler med os, og billederne er da fine :)

    SvarSlet
  4. Kære Jeannett Superskønne billeder, de fejler bestemt ikke noget. Margit er fantastisk til at pynte. Tak for billederne. Kh Tina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...