mandag den 12. oktober 2015

Efterårsferie

Lige uden for vores vindue står der et gammelt bord, bordet har engang stået på en skole og diverse små vers og tegninger som børnene har skrevet dengang kan stadig ses på bordet. jeg syntes det er så hyggeligt, at lave små opstillinger her på bordet året igennem, på den måde kan jeg rigtig lege med årstids temaer, og stemninger til forskellige højtider.
Vi går forbi bordet mange gange hver dag, og så kan det hele selvfølgelig også ses indefra gennem vinduet, det er en rigtig konge plads lige er.
De små søde beton kager har Annette Pedersen/ Fru Pedersens have lavet, og lige nu er hun i fuld gang med at starte en haveshop op med alskens skønne sager til haven. Så er du til små hyggelige opstillinger, genbrugs guld og nips, ja så kan jeg godt anbefale dig at kigger forbi lige her på Haveshoppen

Sidste uge var en temmelig hektisk en af slagsen herhjemme, faktisk nåede vi ikke ret meget andet end sporadisk lige at hilse på hinanden en gang imellem når vores veje krydsede, og vi lige havde en time eller to i samme hus, sådan er livet nogengange når aftenmøder er en del af arbejdsplanen.
I denne uge nyder Filippa og jeg efterårsferien herhjemme jubii, der skal skrues max på for hyggen og lidt for uhyggen ;-) det er jo snart halloween. Leif er på kursus i København så ham må vi desværre undvære, men på fredag tager vi toget derover så familien atter kan være sammen, og så skal weekenden tilbringes i hovedstaden med Halloween i Tivoli, og hvad vi nu ellers kan finder på.

Rigtig god uge til jer alle ferie eller ej, hvad skal du lave....?







8 kommentarer:

  1. Hej Jeannett.Skønt bord med pynt du viser,er vild med de grålige farver du har brugt..........................har selv en lille bænk med lidt pynt på.
    Og har da lige lavet en hortensiakrans som jeg viser i mit indlæg.
    Dejligt med en uges ferie med Filippa..................og en tur til København er da også spændende for hende.Skal da også selv i Tivoli og nyde haven.Men først skal jeg lige lægge et par hundrede løg og lave saft af mine druer.
    Rigtig god ferie til dig og datteren Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja de løg de skal i jorden, jeg mangler også stadig nogle

      Slet
  2. Kære Jeannett, det ser dejligt ud hos dig og så at man kan nyde det indefra også, det må da være en win win :-). Er spændt på jeres projekt, vi er i fuld gang, hvis det skal være hemmeligt indtil videre, så er det ok :-), kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak, det er slet ikke hemmeligt, det tog bare lidt tid at få lavet indlægget, men nu er det på bloggen, og spændende ser det ud hos jer også

      Slet
  3. Skønt stilleben du har lavet, de grå toner er så fine sammen med zink. Rigtig god tur ti København, mon der kommer et lille indlæg med billeder fra halloween i tivoli :-)
    1000 tak for linkene.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og det var så lidt ;-) jeg tager kamera med så mon ikke der kommer lidt billeder.

      Slet
  4. Hvor ser det dejligt ud. Det er lige sådan en stemning, der gør man har lyst til at komme ud og nyde haven her i efterårsferien. Tak for din henvisning til Haveshoppen, som går online i løbet af oktober.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og det var så lidt, jeg glæder mig til at se hvad i får lavet

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...