torsdag den 15. oktober 2015

Chiagrød og mysli stykker, opskrifter og reklame i samarbejde med urtekram



Jeg har modtaget en rigtig skøn test pakke fra Urtekram, mums de har mange lækre sager, jeg har smagt på det meste, fået nogle favoritter, og lavet et par opskrifter som jeg gerne vil dele med jer.

Den første opskrift er på, ja nu siger jeg det, en af de bedste morgenmads blandinger jeg længe har lavet.

Chiagrød med chokolade og Coconut...
*2 spsk Chiafrø med
*2 dl kokosmælk
*Sødning efter smag fx Kokussirup fra urtekram
*Lad det stå på køl til næste dag (bliver det for tyk kan det røres med lidt mælk)

*Græsk yoghurt eller skyr røres med lidt kakao samt sødet lidt efter smag
*Coconut Crunch mysli fra Urtekram
Det hele anrettes i glas eller hvad du nu lige syntes er praktisk og serveres med lidt frisk frugt.




Jeg syntes altid jeg mangler gode ideer til Filippas madpakke, de her er virkelig gode, og sådan lidt kage agtig, Filippa elsker dem.

Myslistykker til madpakken

*50g honning
*50 g smeltet smør
*225 g super spelt mysli fra Urtekram
*50 g hvedemel
*1tsk. bagepulver
*1tsk. stødt kanel
*1dl skyr

Det hele blandes sammen og fordeles i en lille bradepande, og bages i ca 20 min ved 200 grader


Det var dejligt at få lov til at lege med nogle af de mange produkter fra Urtekrams store sortiment, det her var lige nogle af mine favoritterne. Jeg kan varmt anbefale lige at tjekke deres hjemmeside ud, de har virkelig mange spændende produkter og så deler de lækre opskrifter på siden.
Til sidst vil jeg vise min absolutte favorit Kokostern, de er sååå.. lækre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...