søndag den 8. september 2013

En vinder til en armbånd fra byMIMA er fundet

Så er det blevet tid til at finde en vinder til en af disse fine lovebird armbånd fra byMIMA, tak fordi i havde lyst til at deltage alle sammen.

Den heldige vinder er..... Ta-da.... Frk.vægt stor tillykke, hvis du sender en mail til mig så formidler jeg den videre kontakt.

Mange tak til byMIMA fordi i ville sponsorerer et af jeres fine armbånd, jeg er helt sikke på vinderen bliver lykkelig.

Jeg vil gerne anbefale at kigge forbi byMIMA's facebook side, mange af deres fine smykker kan ses derinde.

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...