torsdag den 22. marts 2012

Doilies, kager og ny nøglesnor

Når jeg har pause på mit arbejde, har jeg altid gang i lidt krea ting mens jeg hygge sludre med kollegaerne, for tiden er det mest garn og hækkelnålen der er med i tasken. I dag kom denne doilies med hjem i en fin tyrkis farve, den pynter nu på sofabordet i stuen under en lille buket fra haven. Jeg er virkelig blevet grebet af at hækle, jeg hygger mig så meget med mit garn og hækkelnål i hånden, og har da også bestemt at aftenen skal gå med at lære at lave en magisk ring, så jeg kan komme igang med Maja Hansens Hæklet dyr. Den bog har stået på hylden længe, men jeg har ikke rigtig haft mod på at komme igang, men nu skal det være. Måske der bliver en lille prinsesse kage tilbage til mig i aften, når jeg skal hækle hygge...
En fin pakke er også ankommet i dag, fra Mette med bloggen Kirkesjov. Smølfe tapet og en helt vild fin syet/hæklet nøglesnor. Jeg har længe været forelsket i hendes nøglesnore og er glad for at jeg endelig selv er blevet ejer af en, hvis du også har lyst til at eje en så kig ind på hendes blog, her kan du nemmelig bestille mange fine sager fra Mettes hånd...



2 kommentarer:

  1. Skønne billeder, og den nøglerings-kæde-dims, er rigig forårs agtig!

    SvarSlet
  2. Dejligt at det hele kom godt frem :-) - og ikke mindst, at det lever op til forventningerne :-)

    Ded er kager får mit mundvand til at løbe .... de ser bare gode ud!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...