fredag den 16. september 2011

Skovtur


Vi har haft skøn vejr i dag, ingen regn og helt vindstille og efter så mange dage med blæst og regn var der ingen tvivl om at sådan en skøn dag bare måtte udnyttes til udeliv. Så æblepigen og jeg tog en tur i skoven, her nød vi det gode vejr, alenetid og samlede en masse skønne sager fra naturen. Æblepigen har været en del med på svampejagt her i efteråret, så hun gik straks igang med at samle svampe til kurven, både de spiselige og ikke spiselige blev lagt lige så stille ned i kurven. Hun er efterhånden ved at have styr på hvordan de skal plukkes og når jeg fandt en stor en, så kom det med det samme "den er for gammel mor" mon hun har hørt os sige det nogle gange efterhånden :)  
Det er lige præsis efterår når det er bedst, sådan nogle dage ønsker vi os nogle flere af, og ja når vi er på skovtur her i familien. så må man altså godt få chokoladekiks. 

Rigtig god weekend til jer alle 







8 kommentarer:

  1. Dejlige gode skovturs billeder.. :) Elsker det med den lille frø... ;)

    SvarSlet
  2. Sikke smukke billeder, det må jeg sige...

    Skønne pige:-) :-)

    Og gud den svamp er godt nok flot.... med da vidst temlig giftig, ik??

    SvarSlet
  3. HUN er da bare for skøn, kan godt følge dunyder alene tiden :o))
    Flot nederdel hun har på ;o)

    Dejlige billeder..

    God lørdag

    SvarSlet
  4. Lækre lækre billeder og lækker lækker æblepige. Det ser super hyggeligt ud!

    SvarSlet
  5. skønne billeder, ser bare så hyggelig ud :)

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder..:)
    Og hvor er hun fin i sin nye nederdel..:) Fedt at hun er så 'modig' i naturen..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Nårh! Hold fast nogle gode billeder. Du kan bestemt noget med et kamera;o) Tak for inspirationen!! Jeg har kun kigget hos dig enkelte gange, men må da blive bedre til at besøge dig. Nu putter jeg lige dit link på min blogliste, så er jeg nok bedre til at huske dig... Tak for kommentar på min blog!

    SvarSlet
  8. Tak for de søde kommentar alle sammen, jeg har været lidt sent ude med at få svaret her, så jeg svare lige samlet denne gang. Wunderbar: Nogle gang så lykkes det at få hende til at stå eller sidde stille, en chokoladekiks hjælper. Annchen: hun er blevet super fortrolig med at holde forskellige små dyr, det er så dejlig. Smilerynker: dejlig at du har lyst at læse med og bliver inspireret.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...