mandag den 12. februar 2018

På besøg hos Flowr.dk

Tiden går lige lovlig stærkt herhjemme, så jeg har slet ikke fået fortalt jer, at jeg for et par uger siden var inviteret til et arrangement ved Flowe 

Vi var en håndfuld insta og blogger der var inviteret, fordi Flowr gerne ville vise deres produkter, ikke mindst alle deres skønne blomster.
Det er jo rent lykke at blive inviteret til sådan et blomster arrangement, de her kasser med stod klar til os da vi kom.

 Inde i kasserne var disse skønne blomster, de samme mængder og slags som er i Flowr's mest solgte buket, ja og så var det ellers bare at gå igang med at binde.

 Vi fik kyndig vejledning i at binde i spiral af både Flowr's blomster dekoratør, og af Claus Dalby som har designet flere af deres buketter.

 Efter vi havde lært, eller ihvertfald næsten lært at binde deres mest populære buket, som den nu bør og skal, fik vi selv lov til at lege. Vi fik lov til at designe og binde vores egen buket, og hvis den levede op til standarterne, var smuk nok, og vi var lidt heldige så kunne den blive sat i produktion. Det var som at være 8 år og blive sluppet fri i en slikbutik, alle de skønne blomster, og så på denne tid af året, hvilken lykke.



 Og sådan gik aftenen med at binde blomster, tage billeder, snakke, ja og snakke lidt mere.

 Min første buket en efterligning af den mest populære buket fra Flowr jeg forstår godt den buket er så populær.

 Her er så buketten jeg selv designede, med Brudeslør, Stjerneskærm, Roser, Franske anemoner og Magnolie grene, er den ikke skøn.
Selv om det nu er 12 dage siden står rigtig mange af blomsterne stadig fint i vaser herhjemme.

13 kommentarer:

  1. Flot buket :-) Lyder som en rigtig god aften.
    mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak det var en super hyggelig og sjov aften

      Slet
  2. Ja der var mange skønne blomster.
    Så kan det jo være svært at begrænse sig.
    Meget smuk buket du fik bundet.

    Kh Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja det var virkelig svært at vælge, jeg ville gerne have alle slags blomster med i buketten.

      Slet
  3. Nydelige farger og fine, vårlige buketter. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlet
  4. Jeg bliver helt glad inden i ved at se alle de smukke blomster. Skønt at kunne pynte op med sådan en buket hver dag, især lige nu hvor det er vinter. Jeg er vild med din egen buket den er meget sommerlig. Hygge herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak jeg er også selv ret glad for de lyse farver, blomster betyder så meget på denne tid af året.

      Slet
  5. Din buket er næsten den kønneste af de to, dejlige skønne farver!

    SvarSlet
  6. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    SvarSlet
  7. the writing is really cool, very interesting, and very useful. thanks for publishing this. i'm waiting for the next write-up.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...