søndag den 7. februar 2016

Formland spring 2016

Godt brugt i benene har jeg nu ramt sofaen herhjemme, mættet af indtryk og godt selskab efter en tur på Formland spring messen i Herning.
Jeg havde lavet en aftale med Margit (Bruuns have) og hendes veninde, at vi skulle følges rundt i år, det er godt at have nogen at dele de mange indtryk med. Vi havde dog ikke været på messen længe inden vi også stødte ind i Jytte og John (Tante Grøns have)  så vi blev en hyggelig lille gruppe meget snakkende kvinder plus en prins på tur.




Claus Dalbys stand lignede en hyggelig lille butik, skønne blomster som altid, vi fik en lille forårs indsprøjtning, og det gjorde godt.

 Alt skal hænge i år, og jeg er vild med det meste.



Jeg havde mest lyst til at købe to af hver ting fra Danas have, alle de fine rustne ting, jeg er så fristet.

Beskidte have fingre har brug for godt sæbe, og så gør det jo ikke noget at det samtidig er smuk at se på.


 Fristelser, fristelser, fristelser....


hængende planter

Det er så hyggelig at være sammen med nogen der snakker lige så meget som jeg selv gør, tak for dejligt selskab de damer.

Lidt mere der hænger, meget enkel design de passer ind i de fleste haver.

Sjov og meget dekorativ at bruge pandeplader til en væg, temmelig rustik, og temmelig larmende i regnvejr tænker jeg.

 Lidt mere der hænger...


Se lige de mange fine forkobberet ting fra Art by kobber, er de ikke skønne.

Nu har jeg delt nogen af dagens mange indtryk med jeg, håber der var noget imellem der kunne inspirerer til den kommende have sæson.


10 kommentarer:

  1. Det ser utroligt spændende ud, tak for kikket. Vi går alle og nedtæller til foråret rigtig går igang. Så er det skønt med lidt inspiration.

    Hilsen Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi er virkelig i en tid lige nu hvor vi bare venter på den store forårs forløsning, kommer den mon tidlig i år eller sent ???

      Slet
  2. Hej Jeannett.Dejligt at komme ud og blive inspireret........og der var da noget at kikke på i Herning.
    Og godt selskab du havde.
    Er også hel vildt med alle de flotte ting fra Art by kobber.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et perfekt tidspunkt at komme lidt ud og blive inspireret på, jeg kunne købe mig fattig på Art by Kobbers stand, sååå mange fine ting.

      Slet
  3. Kære Jeannett, tak for et smukt indlæg og en rigtig dejlig og hyggelig dag, hvor I passede godt på mig :-). Jeg trængte til at blive luftet og det blev jeg helt bestemt i behageligt selskab og med lige så mange sanse indtryk som dig. Formland var bedre i år, end det har været de sidste par år, der var rigtig mange fristelser for øje, mund og pung :-). Du har da fået taget en masse skønne billeder, jeg har ikke helt så mange, glemte det lidt i alt det spændende :-). Glæder mig til at vi ses igen :-), kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja selv tak, det var rigtig hyggeligt, det var en fornøjelse at dele de mange indtyk med nogle med samme interesse. Ja det er lige som om at vi aldrig helt får helt sludret færdig når vi er sammen, så vi må snart finde tid til en kop kaffe igen. Du siger bare til når du mangler pil

      Slet
  4. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlet
  5. Hej søde Jeanett.

    Så fandt jeg dig. Skønt, at komme tilbage til Formland og de helt utroligt mange farlige fristelser. Jeg kunne snildt have brugt en million på en halv time:o)

    Meget snakkende kvinder? Hvem....moi???? :o) Hø hø....den har jeg da aldrig hørt før! Kun et par.........hundrede gange:o) Begejstringen løb af med os alle, og jeg nød også at være selskab med nogle kvinder, der kunne bruge mundtøjet og som kunne begejstres.

    Det er nogle supergode billeder, du har taget. Hvor var det et lykketræf at vi løb ind i jer, med det samme vi trådte ind i de hellige haller, for det var bestemt med til at gøre vores dag i Herning, til en rigtig rigtig dejlig oplevelse.

    HAV EN RIGTIG DEJLIG WEEKEND.

    Knus og kærlige tanker fra os begge heroppe nordvestpå

    SvarSlet
  6. PS: Man kan godt blive en smule forvirret på sådan en stor messe:o) Tror du, at den søde cafeteria-dame er kommet sig over, at jeg hældte rødkålen direkte ned på bakken??? :o)

    Flere knus fra den forvirrede

    SvarSlet
  7. Oh! that was a cool post.I like it.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...