torsdag den 24. december 2015

Glædelig jul


Så blev det endelig den 24....
Her i huset har vi bare hygget hele dagen med dejlig familiebesøg af blandt andet Leifs lillebror som bor i Rusland, det er kun få gange om året han er hjemme, så altid dejlig når han kigger forbi. Filippa har set mens vi venter på DR. lagt puslespild og lavet perleplader, det er vidst ingen overdrivelse når jeg siger at hun keder sig....

Glædelig jul til til alle jer der kigger forbi herinde, jeg håber i får en skøn skøn aften med alle dem i holder af. I skal vide at jeg er jer dybt taknemmelige for at i har lyst til at følge med herinde i mit lille univers, og uanset om i har tid til at skrive en lille kommentar eller ej, så er jeg meget taknemmelig for at i har været forbi.

Vore julegaver ligger stadig under træet, men om lidt bliver de pakket i poser, vi holder nemlig ikke jul hjemme, i år er det min moster der lægger hus til.






Glædelig jul


1 kommentar:

  1. Kære Jeannett sikke smukt træet er pyntet og pakkerne pakket ind. Jeg håber I havde en dejligt aften. God 1 juledag. Jule kram Tina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...