torsdag den 26. december 2013

De sidste julebilleder og trækning af giveaway fra Wienslev kaffe



Jeg har ikke vist så mange julebilleder herhjemmefra i år, så jeg syntes lige de her skulle på bloggen, så jeg også har lidt minder fra julen 2013. Snart piller jeg pyntet ned og så er julen over og tankerne går mod et nyt år- et nyt kapitel, en ny start.
Vi nyder dog julepynten lidt endnu, vi er faktisk slet ikke træt af det endnu, og vi venter stadig nogle jule besøg, så jeg tænker det får lov at hænge til den 30. eller 31. men så er det også slut.
Det er lidt forskelligt hvor lang tid det får lov at hænge fra år til år, men det er som regel nede før nytår, nok mest fordi hverdagen og arbejdet starter lige efter nytår, og jeg syntes det giver en vis ro at starte op på arbejde når huset er rent og ryddeligt.

Vi havde en super hyggelig juleaften sammen med familien, vi fik god mad og skønne gaver, flest gaver fik dog Filippa, men sådan er det jo ;-)

Meget mere om jule gaver senere, nu til trækningen af de to dåser julekaffe fra Wienslev Kaffe...

Jeg har med hjælp fra Random.org fundet to heldige vinder, det er Gitte med bloggen Gittesnørklerier  og Mai med bloggen en odgaard på skrift
Tillykke til jer, lige så snart jeg har jeres adresse, så sender jeg en dåse skøn julekaffe afsted til jer.
Glædelig jul 


6 kommentarer:

  1. Sikke et flot julehjem du har fået der :-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
  2. Skønne stemningsfulde billeder - det virker bare som det varmeste hjem hos jer :-) Rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  3. Mmm, hvor dejligt :-) Tusind tak! Sender dig en mail :)

    SvarSlet
  4. Tillykke.
    Åh jeg kan se at du har Rudolf, - jeg håber en dag at "falde over" ham et sted. - Pas godt på den.
    Hilsen Pia
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jubiii, jeg har sendt dig en mail.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  6. Wauw et lækkert hjem du har. Det er nogle vildt flotte billeder du har fået taget. Jeg håber at I har haft en god jul.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...