tirsdag den 23. december 2014

Glædelig jul

Her kommer lidt stemnings billeder fra den sidste uges tids jule forberedelser. Der er pyntet op både ude og inde, gaverne er pakket ind, og vi har bagt jule småkager, men bedst af alt, vi har virkelig haft tid til at hygget os i år. 
Filippa er ved at være så stor nu, at det ikke kun er hyggeligt at have hende med, hun er faktisk også til stor hjælp. Hun forstår meget mere end sidste år, hun undre sig over mange ting, og spørger ind til det meste. Faktisk forstår hun meget mere end jeg lige gik og regnede med, fx. da hun fandt nogle små pakker øverst oppe i skabet, og hun godt kunne se på mit ansigts udtryk, at dem skulle hun ikke lige have fundet (de var ikke pakket ind) så sagde hun bare pyt mor, vi lader bare som om at jeg ikke har set dem, og så kan du bare putte dem i strømpen alligevel... 
Jeg prøvede lidt akavet med at sige at det bare var små ting som hun skulle have engang ved lejlighed, og det bestemt ikke var mig der puttede ting i strømpen. Det var dog først da den lille nisse app (Santa spy cam) kom, og jeg kunne lave en film af vores helt egen lille nisse, at hun troede helt på mig, mange tak til dem der har lavet den app...

I dag har vi taget en jule pause og besøgt Moesgaard museum, det var faktisk helt rart at lægge alt juleriet bag sig og tage en "tidsrejse" ind i en helt anden verden og tid.

Men nu er det snart nu, og i morgen er det jule aften, rigtig glædelig jul allesammen der læser med, i betyder mere end i aner. 










7 kommentarer:

  1. Også rigtig glædelig jul til dig, og ja det ses tydeligt, at Filippa er blevet meget større. Hun er simpelthen så fin og sød;-)

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul til Dig og dine, jul og små børn hører sammen🎄 det hør bare julerierne hyggeligere

    SvarSlet
  3. Rigtigt Glædelig jul til jer allesammen håber vi finder tid til at mødes til krea i det nye år... :)
    Hils Leif, Fillippa og familien :)
    Knus...

    SvarSlet
  4. Glædelig jul til alle jer på landet :-)

    Fra æblepige til nissepige, hun er bare super skøn :-)

    Nyd julen og al dens stemning.

    Julehilsner fra Maria & Tina fra "En verden af kunst"
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...