lørdag den 13. juli 2013

Vind i håret....

Det blæste godt op idag, så vi valgte at skifte læ i haven og badebassin, ud med en tur ud til fjorden. Vi inviterede mormor med i håb om at hun så bagefter ville give en is og en kop kaffe på hyggelige Savillas, og det gjorde hun... Heldigvis :-)




Der blev flittigt samlet skaller og der kom en stor pose med hjem, tror vidst vi skal kreahygge i morgen..




I morgen får vi også besøg af gode venner og vi fortsætter med endnu en aften med grillhygge i haven og rødvin i læ på terassen, vi glæder os.

4 kommentarer:

  1. Skønne sommerbilleder

    SvarSlet
  2. Dejlige sommerbilleder. Ser ud som en god tur til stranden :)

    SvarSlet
  3. Hi hi "mormor dag" med søde bagtanker - lyder bekendt ;0)
    Ser ud som om I havde en dejlig dag..

    God søndag
    KH.

    SvarSlet
  4. tak for en hyggelig aften- jeg glæder mig til næste gang :-) SNART!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...