mandag den 4. februar 2013

Up messen del 1

Jeg var på UP/formland messe i går, her kommer første indlæg med billeder, mange mange fine ting hvis du spørger mig.

Moth lampen fra Hollandske Studio Snowpuppe, du kan læse mere om den her
ZooperPets softies puder til børneværelset, designet af whatwedo, du kan læse mere her


En af mine yndlings ting fra messen, en Play Fold Tæppe som jeg ville have elsket at eje da æblepigen var baby.
Play Fold Tæppet er designet af arkitekt og mor til to, Michaela Weisskirchner-Barfod. Tæppet fungerer både som sovepose, en dekorativ origami pude og et flot legetæppe.
Tæpperne er produceret af det blødeste bomulds jersey stof med patchwork i klare farve og en neutral grå på bagiden. Tæppet kan foldes til en sovepose til den helt lille baby eller det kan foldes til en flot origami svane. - og selvfølgelig kan det også bruges som et ganske almindeligt legetæppe, som ser rigtigt godt ud på stuegulvet!
Du kan læse meget mere her


Pyramid krydderi sæt, jeg er helt vild med farverene, tænk lige hvad sådan en række kan gøre for et helt hvidt køkken. Du kan se mere her

 Jeg overvejer sådan et par stykker over køkkenbordet. Nordic tales og du kan se mere her

Nye produkter fra Seventy Tree, billederne er jeg stadig vild med, men jeg er sikke på at et smørebræt, eller en af de fine bakker vil pynte i mit køkken også. De er ikke kommet i butikkerne endnu, så vidt jeg kan se, men jeg er sikker på de snart kommer.  
Det var første runde af billeder fra UP, flere inspirations billeder og give away overraskelser kommer snart, så følg med. 

6 kommentarer:

  1. Uh, en masse lækre sager!!
    Hvor skønt med sådan en inspirerende weekend du har haft! : )

    Rigtig god ny uge!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  2. sikke en skøn messe, bare det var mig der havde været der :) er især helt vild med krydderibøtterne

    SvarSlet
  3. Mums nogle lækre ting...
    Kh Eline

    SvarSlet
  4. Hej Jeannett,
    Super fin blogpost -og tak fordi du besøgte vores stand på Formland.
    De nye Zooperpets puder af merino uldfilt kommer i butikkerne til april og er WhatWedo's eget design :)
    Kh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for info Hanne, de er så fine de puder jeg glæder mig til at se dem i butikkerne.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...